LASTBILSBRUDAR

.

måndag, mars 4

Bea - Time to step it up !

Mm, jag tror minsann att det är dags att ta sig i kragen och , hör och häpna, släpa iväg mig själv till gymmet. Jag har sagt att den dagen jag får fast ska jag börja, men för tillfället känns det som att jobb på heltid får vara nog anledning till att biffa till sig lite.

Dels för att jag ska bli lite starkare , vilket inte suttit fel vissa ggr, men också för att inte slita sönder mig . Kanske jag kan få lite tyngd att sätta emot de tunga pallarna. Muskler väger mer än fett säga det ju. Mm.. Tror minsann att det är dags . Nu har jag skrivit det på internet så nu finns det kvar för alltid, ingen återvändo.

Jag är lite rädd dock för att bli en sådan som har ett gymkort att vifta med men mer sällan än ofta använder det. Fast sen besitter ju jag den egenskapen att ofrivilligt totalt nörda ner mig i det jag gör för tillfället. Så vem vet , jag kanske helt plötsligt blir träningsmarkoman ?

Vi har för övrigt helt underbart väder här i Hudik ! Jag tjatar om det hela tiden men solen är great !

Bjuder på lite bilder bara för sakens skull.
Kan ni få se mig i en annan jobbklädsel än lastbilskläderna ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar